ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 14 الی 20
(021) 22809431

جوانسازی واژن با تزریق چربی به لابیا

می دانستید واژن نیز مانند سایر اعضای بدن دچار پیری می شود و جوانی و شادابی خود را از دست می دهد ؟ روشی برای جوانسازی واژن وجود دارد بدون اینکه عوارضی در برداشته باشد ؟ در ادامه با ما همراه شوید تا به شما بهترین روش جوان سازی یعنی جوانسازی واژن با تزریق چربی به لابیا را معرفی کنیم.

 

عکس-تزریق-چربی-به-واژن

 

Contents

علل شلی واژن

طبق گفته های بهترین جراح زنان و زایمان اقدسیه تهران واژن در اثر عواملی از جمله موارد ذیل جوانی و شادابی خود را از دست می دهد که منجر به آویختگی و شلی لابیاماژورها می شوند :

  • بالارفتن سن
  • کاهش وزن زیاد
  • یائسگی
  • افرادی که ورزش حرفه ای انجام می دهند .
  • زایمان

جوانسازی واژن با تزریق چربی به لابیا چگونه انجام می شود ؟

یکی از بهترین روشهای جوانسازی ژنیتال در خانم های میانسال یا مسن استفاده از چربی های خود شخص می باشد . این چربی ها توسط دستگاهی ( لیپوساکشن یا بادی جت ) از بدن خارج می شود و در ناحیه لابیاماژور تزریق چربی انجام می شود . این روش بهتر است در بیمارستان در شرایط کاملا استریل انجام شود . این روش بدون درد بوده و از بیمار چربی گرفته می شود . این چربی ها حاوی مقداری سلول های بنیادی است و نسبت به روش سنتی (که تنها ۳۰% باقی می ماند ) بهتر است زیرا ۸۰% چربی ها باقی می ماند .

دکتر سمیه یگانه متخصص زنان و زایمان و جراح زیبایی زنان  در زمینه انواع جراحی زیبایی و درمان بیماری های زنان  می توانند مشاورات لازم را به شما بدهند. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید یا به پیج اینستاگرام دکتر سمیه یگانه مراجعه نمایید.                               شماره تماس ۰۹۰۲۱۱۸۰۵۰۰-۲۲۸۰۹۴۳۱

مزایای این روش

طی روش جوانسازی واژن با تزریق چربی به لابیا در تهران این چربی هایی که در ناحیه ژنیتال تزریق می شود علاوه بر جوانسازی ناحیه تناسلی خاصیت درمانی نیز دارد :

  • درمان خشکی
  • بهبود درد در هنگام نزدیکی
  • درمان زخم های قسمت ژنیتال

ماندگاری جوانسازی واژن با تزریق چربی به لابیا در تهران

ماندگاری این روش  به مراقبت های فرد بعد از جراحی بستگی دارد . در صورتی که فرد کاهش وزن زیادی نداشته باشد یا ورزش های سنگین نکند ماندگاری زیادی دارد و نیاز به ترمیم ندارد در غیراینصورت ماندگاری بین ۶ تا یک سال دارد .

جوانسازی واژن با تزریق چربی به لابیا باعث افزایش میل جنسی می شود ؟

در قسمت قدامی ناحیه تناسلی بانوان نقطه ای به نام G وجود دارد که در ارگاسم واژینال خانم ها بسیار موثر است . در اثر  عواملی که ذکرشد مممکن است دچار فرورفتگی شود که در ارگاسم فرد تاثیر منفی می گذارد . این فرورفتگی ها با تزریق چربی می توان پر کرد . به این روش تقویت نقطه G یا G-point گفته می شود . اگر تزریق چربی همراه با برخی لیزرها انجام شود قوام و تاثیر بهتری در نقطه G خواهد داشت و نتایج مطلوبتری به دست می آید . با این روش واژن ان ها حدو ۱۰ تا ۱۵ سال جوانتر می شود .

پاسخ