ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 14 الی 20
(021) 22809431

جراحی زیبایی واژن

همواره زیبایی ، نزد زنان اهمیت ویژه ای داشته است ، به خصوص اگر این زیبایی ، مربوط به قسمت خارجی ناحیه تناسلی آن ها باشد. ناحیه واژینال یکی از مهم ترین اعضای بدن خانم ها می باشد که بر روی اعتماد به نفس آن ها در زمان برقراری رابطه جنسی تاثیر می گذارد و باعث افزایش یا کاهش لذت آنان می شود. از همین رو در صورت بروز یک مشکل در زیبایی آن مانند تیره شده واژن ، بزرگ شدن لابیا ها ، گشاد شدن ناحیه واژینال و غیره حساس شده و به دنبال یک راه برای برطرف کرده آن می افتند. یکی از این راه ها انجام جراحی زیبایی واژن می باشد که دارای انواع مختلفی است. از این رو در مقاله پیش رو ، دکتر سمیه یگانه بهترین جراح و متخصص زنان و زایمان سعی دارند شما را با انواع جراحی های زیبایی واژن که به رفع بسیاری از مشکلات واژن منجر می شوند ، آشنا کنند.

دکتر یگانه جراح و متخصص زنان و زایمان ، دارای بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی ، بهترین جراح زیبایی زنان در اقدسیه بوده و سالیان بسیاری است که در زمینه جراحی زیبایی واژن فعالیت می کنند ؛ از این رو ، تجربه و مهارت بسیاری داشته و نمونه کارهای موفقی را در کارنامه کاری خود ثبت کرده اند ؛ در صورت آگاهی از راه های ارتباطی با ایشان به منظور مشاوره ، باید به صفحه تماس با دکتر سایت شان مراجعه نمایید.

 

جراحی زیبایی واژن

 

Contents

علت گشاد شدن واژن

سلامت ناحیه تناسلی زنان چه از لحاظ زیبایی و چه درمانی بسیار اهمیت دارد و به این خاطر که این ناحیه باعث انتقال حس جنسی می شود ، وجود مشکل در این ناحیه می تواند مسائل خصوصی جنسی را نیز تحت تاثیر قرار دهد. از جمله مشکلاتی که می تواند باعث کاهش لذت جنسی و بروز مشکلات دیگر شود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ژنتیک

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در گشاد شدن واژن و نیاز پیدا کردن به جراحی زیبایی واژن دچار بودن به مشکلات مادرزادی می باشد. گاهی اوقات ممکن است لوله های واژینال یک فرد از بدو تولد بزرگ تر باشد که این امر می تواند یکی از مهم ترین دلایل گشاد بودن واژن به شمار اید.

  • به وجود آمدن تغییرات هورمونی

بارداری و بلوغ جسمی از جمله عواملی هستند که می تواند موجب بروز تغییرات هورمونی شود. البته زایمان طبیعی نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی واژن داشته باشد.

  • افزایش  سن

بافت واژن نیز همانند سایر بافت های بدن با افزایش سن سفتی و استحکام خود را به مرور زمان از دست می دهد که این پروسه می تواند یکی از مهم ترین دلایل گشاد شدن واژن و نیاز پیدا کردن به عمل زیبایی واژن محسوب شود.

  • برقراری رابطه جنسی

داشتن روابط جنسی زیاد می تواند به مرور زمان بر روی حالت واژن و بافت های آن تاثیر بگذارد و باعث گشاد شدن آن شود.

با توجه به موارد فوق می توان گفت در صورتی که با این مشکل رو به رو شدید بهتر است خجالت را کنار بگذارید و با یک متخصص و جراح زیبایی زنان در شهر محل زندگی خود صحبت کنید. بهتر است بدانید این مشکل می تواند بر روی کیفیت زندگی زناشویی شما تاثیر بگذارد و باعث ایجاد مشکلات متعددی شود.

​عمل جراحی زیبایی واژن

امروزه  با پیشرفت علم پزشکی ، روش های بسیاری به منظور ترمیم و بازسازی ناحیه واژن وجود دارد ، که برخی از آن ها عبارت اند از : لابیاپلاستی ، واژینوپلاستی ، پرینورافی ، عمل زیبایی کلیتوریس و غیره.

در ادامه این مقاله به طور مختصر در ارتباط با برخی از موارد فوق ، توضیح داده شده است ؛ در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر ، می توانید به مقالات مربوطه موجود در سایت مراجعه نمایید.

 

جراحی زیبایی واژن

 

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی ، یکی از محبوب ترین انواع جراحی های زیبایی واژن در میان بانوان می باشد ؛ که به رفع غیرقرینگی و همچنین کوچک کردن لابیاها می پردازد ؛ با انجام این جراحی زیبایی واژن ، علاوه بر اصلاح فرم ظاهری لابیاها ، شاهد جوانسازی قسمت خارجی ناحیه تناسلی بانوان نیز خواهیم بود و بدین ترتیب ، بانوان در برابر شریک جنسی خود از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار می گردند.

لازم به ذکر است ، طبق گفته های بهترین دکتر جراحی زیبایی واژن در تهران ، لابیاپلاستی علاوه بر جنبه زیبایی ، جنبه درمانی نیز دارد. این عمل میتواند منجر به رفع مشکلاتی ؛ از جمله درمان خشکی واژن ، رفع عفونت واژینال و از این قبیل موارد نیز شود.

 

 

واژینوپلاستی

واژینوپلاستی ، یکی از عمل های واژن است که بر روی رفع گشادی و افتادگی واژن از طریق تنگ کردن عضلات کف لگن تمرکز می کند و انجام آن با جوانسازی واژن همراه خواهد بود. لازم به ذکر است ، امکان انجام عمل واژینوپلاستی همراه با دکتر روش های جراحی زیبایی واژن به طور همزمان نیز وجود دارد.

پاسخ