ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 14 الی 20
(021) 22809431

بهترین متخصص زنان در شمال تهران

بهترین متخصص زنان در شمال تهران : خانم ها در طول زندگی خود به دلیل فیزیولوژیک بدن و سبک زندگی ممکن است دچار بیماری هایی شوند و نیاز داشته باشند برای درمان به متخصص زنان مراجعه نمایند. علاوه بر این مشکلات، مساله زایمان برای آن ها بسیار اهمیت دارد و نیاز است زایمان تحت نظر متخصص زنان خوب و حاذق انجام گیرد. به همین دلیل بسیاری از آن ها به دنبال یافتن بهترین متخصص زنان هستند و سوالات زیر ممکن است برایشان مطرح شود :

متخصص زنان خوب چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین متخصص زنان کیست؟ شایع ترین بیماری های زنان چیست؟ بهترین متخصص زنان در تهران کیست؟ در ادامه این مقاله از دکتر سمیه یگانه بهترین متخصص زنان تهران با ما همراه باشید تا شما را در زمینه یافتن متخصص زنان خوب و باتجربه راهنمایی نماییم.

 

Contents

بهترین متخصص زنان در شمال تهران

 

ضرورت مراجعه به بهترین متخصص زنان در شمال تهران

همانطور که بیان کردیم خانم ها در طول زندگی خود به دلیل مشکلاتی از قبیل درمان ناباروری ، درمان بیماری های زنان ، زایمان ، جراحی زیبایی زنان و غیره به متخصص زنان مراجعه می کنند. نکته قابل تامل در این میان توجه به مهارت متخصص زنان است زیرا متاسفانه در جامعه کنونی افراد سودجو غیر متخصص بسیاری از طریق تبلیغات دروغین قصد فریب دادن مردم را دارند. این دسته از افراد به دلیل عدم مهارت و تجربه اندک می توانند صدمات جبران ناپذیری را به فرد وارد کنند و علاوه برآن سودهای کلانی را بر جیب زنند.

ویژگی بهترین متخصص زنان در شمال تهران

  • متخصص زنان باید نسبت به جدیدترین تکنیک های علم پزشکی شناخت کامل داشته باشد.
  • نیاز است صبور و با حوصله باشد و به دقت بیماران را معاینه کند.
  • برای درمان بیمار روشی را انتخاب کند که کمترین عوارض را به همره داشته باشد.
  • از آخرین تکنولوژی ها و اطلاعات روز دنیا برای درمان بیماری های زنان استفاده نماید.

دکتر سمیه یگانه متخصص زنان و زایمان در تهران به دلیل داشتن تجربه بالا می توانند به راحتی به درمان بیماری های زنان بپردازند.

تفاوت بهترین متخصص زنان با ماما

مامایی به عنوان یکی از زیر شاخه های علوم پزشکی در نظر گرفته می شود که افراد تحصیل کرده در این زمینه ، متخصص بهداشت و درمان زنان بارور می باشند. خدماتی از قبیل مراقبت های لازم قبل از بارداری و در طول آن ، هنگام زایمان و پس از آن همگی در حیطه تخصصی ماماها قرار دارد. به زبانی ساده تر ، وظیفه اصلی این افراد ، حفظ سلامتی مادر و نوزاد است و اما متخصص زنان ، در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماری های مربوط به دستگاه تناسلی بانوان تبحر دارد. در ادامه به طور مفصل از خدمات این متخصصین آگاه خواهید شد.

بیمارهایی که توسط بهترین متخصص زنان قابل درمان است

با توضیحات فوق ممکن است به این موضوع بیاندیشید که بیماری زنان که در حوزه تخصصی این افراد قرار دارد چه می باشد ، در ادامه لیستی از عارضه های رایج مربوط به دستگاه تناسلی بانوان ارائه شده است :

  1. مشکلات مربوط به بارداری ، باروری ، قاعدگی و یائسگی
  2. جلوگیری از بارداری با استفاده از دستگاه ، عقیم سازی و ختم بارداری
  3. درمان ضعف های اندام تناسلی ، رباط ها و ماهیچه هایی که از لگن محافظت می کنند.
  4. مشاوره و درمان بیماری های مقاربتی
  5. مداوا بی اختیاری ادرار و مدفوع ناشی از بالا رفتن سن و زایمان
  6. معالجه کیست تخمدان ، سندروم تخمدان پلی کیستیک ، فیبروم ، اختلالات سینه ، زخم های واژن و توده های غیر سرطانی
  7. تشخیص و درمان شرایط نسبتا بدخیم مانند هیپرپلازی آندومتر، و دیسپلازی دهانه رحم توسط بهترین متخصص زنان در شمال تهران
  8. شناسایی سرطان دستگاه تناسلی و سینه ها و تومورهای مرتبط با بارداری
  9. رفع نقوص مادرزادی دستگاه تناسلی زنان
  10. ارائه مراقبت های اورژانسی بانوان
  11. درمان اندومتریوز
  12. بیماری های التهاب لگن از جمله آبسه
  13. ارتقا عملکرد جنسی و ارائه مشاوره در زمینه بهبود مسائل جهت باروری موثر

شایع ترین بیماری ها در میان زنان

  • سرطان سینه : سرطان سینه از شایع ترین سرطان ها در میان خانم ها می باشد که عمدتا به دلیل ژنتیک و سابقه خانوادگی ایجاد می شود. بنابراین توصیه می شود به خصوص در افرادی که این بیماری در میان اقوام درجه یک آن ها وجود دارد از سن ۴۰ سالگی به بعد ماموگرافی را به طور مرتب انجام دهند تا در صورت مشاهده علائم سرطان سینه فورا تحت درمان قرار گیرند. درمان این نوع سرطان با توجه به شدت و نوع توده ها متفاوت می باشد و عمدتا شامل شیمی درمانی یا برداشتن توده های سرطانی توسط جراحی است.

 

بهترین متخصص زنان در شمال تهران

 

  • کیست تخمدان : کیست تخمدان به ضایعات موجود بر روی سطح تخمدان یا درون آن اطلاق می شود. خوشبختانه اغلب خوش خیم هستند و به راحتی درمان می شوند. درمان کیست تخمدان با توجه به نوع خوش خیم و بدخیم آن متفاوت می باشد. در نوع خوش خیم اغلب داروهایی توسط بهترین متخصص زنان در شمال تهران تجویز می شود که پس از مصرف دوره ای آن ها، کیست از بین می رود اما در صورت بدخیم بودن ممکن است نیاز به جراحی باشد.
  • زگیل تناسلی : زگیل تناسلی نوعی بیماری عفونی ویروسی می باشد که در اثر رابطه جنسی به صورت ضایعه ای بر روی ناحیه تناسلی ایجاد می شود. این بیماری ای خطرناک می باشد در برخی از انواع آن سبب ایجاد سرطان می شود به همین دلیل درمان زگیل تناسلی در زمان مناسب و تحت نظر بهترین متخصص زنان اهمیت بالایی دارد.
  • ناباروری : بسیاری از زوجین ممکن است دچار ناباروری باشند که علت اصلی آن در زنان اختلالات تخمک گذاری و در مردان اختلال در تولید اسپرم می باشد. برای حل این مشکل نیز متخصص زنان با استفاده از تکنیک های روز دنیا به درمان ناباروری می پردازد.

حتی اگر مشکلی ندارید برای چکاپ به دکتر زنان مراجعه کنید !

حتما این جمله را بارها شنیده اید که تشخیص به موقع بیماری منجر به درمان می شود . بسیاری از خانم ها تصور می کنند تا زمانی که مشکل جدی نداشته باشند نباید به دکتر زنان مراجعه کنند ، این تصور اشتباه است ؛ هر فردی باید چکاپ دوره ای داشته باشد و از سنین بلوغ تا میانسالی مراقب سلامت خود باشد. این چکاپ ها باعث می شود از مشکلات خود که پنهان هستند و نشانه ای ندارند ، آگاه باشند ؛ مثلا بیماری زگیل تناسلی معمولا نشانه ای ندارد و در صورتی که درمان نشود منجر به سرطان دهانه رحم می شود که به سختی درمان شده و حتی منجر به مرگ می شود .

سن مراجعه به بهترین متخصص زنان در شمال تهران

بسیاری از افراد تصور می کنند بعد از ازدواج باید به دکتر زنان مراجعه کنند در صورتی که در دوران قبل از بلوغ در صورتی که علائم مشکوک وجود داشته باشد باید به پزشک مراجعه کرد . علائمی از قبیل خروج ترشحات غیرطبیعی از واژن ، درد شدید قاعدگی ، خونریزی شدید پریود از جمله مواردی هستند که می توانند نشانه های بیماری کیست تخمدان ، اندومتریوز و تنبلی تخمدان باشند. بنابراین با شروع دوران قاعدگی دختران باید مراقب سلامت خود باشند.

زمان انجام چکاپ های دوره ای زنان

غربالگری سرطان های زنان

غربالگری سرطان های زنان ، مجموعه ای از آزمایشات پزشکی بوده که به منظور تشخیص و شناسایی بیماری سرطان پیش از بروز نشانه های آن انجام می گیرد ؛ لازم به ذکر است تنها هدف بهترین متخصص زنان در شمال تهران ، از تجویز این دست از آزمایشات ، پیشگیری و اطمینان از سلامتی شما بوده و تجویز آن به معنای ابتلا به بیماری سرطان نمی باشد ؛ بنابراین به هیچ عنوان در حین تجویز این نوع از آزمایشات نگران نشوید.

رایج ترین آزمایشات غربالگری ، عبارت اند از : ماموگرافی و تست پاپ اسمیر.

لازم به ذکر است دریافت جواب مثبت از آزمایشات غربالگری سرطان های زنان ، به معنای ابتلا فرد به بیماری های سرطان نمی باشد ؛ بلکه جهت دریافت نتیجه قطعی ، باید دیگر آزمایشات تکمیلی نیز انجام شوند.

آزمایشات غربالگری ، اهمیت به سزایی دارند ؛ به طوری که سازمان بهداشت جهانی ، آن را مهم ترین سلاح مبارزه با بیماری سرطان می داند.

ماموگرافی

آزمایش ماموگرافی ، با هدف شناسایی تومورهای سرطانی موجود در بافت سینه  انجام گرفته و بسیار کارآمد می باشد ، انجام این آزمایش به بانوان از سن ۴۰ الی ۷۰ سالگی هر سه سال یک بار توصیه می شود.

تست پاپ اسمیر

تست پاپ اسمیر (  نمونه برداری از سلول های دهانه رحم ) ، در بانوان متاهل تا سن ۷۰ سالگی ، سالی یک و پس از سن ۷۰ سالگی ، در صورت دریافت پاسخ منفی دیگر نیاز به تکرار آن نمی باشد.

در آخر مقاله انتخاب بهترین متخصص زنان در شمال تهران

 

بهترین متخصص زنان در شمال تهران

 

انتخاب بهترین متخصص زنان ، تاثیر به سزایی در نتایج دریافتی از خدمات مورد نیاز دارد ؛ به همین علت توصیه به دقت در انتخاب پزشک زنان می گردد ؛ جهت آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه دکتر سمیه یگانه جراح و متخصص زنان و زایمان ، بهترین دکتر زنان تهران می توانید به صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید.

پاسخ