ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 14 الی 20
(021) 22809431

بهترین روش موثر برای سفید کردن واژن

بسیاری از بانوان از تیرگی قسمت هایی از بدن از جمله ناحیه تناسلی ، کشاله ران و زیر بغل خود احساس ناخوشایندی دارند و به دنبال بهترین روش موثر برای سفید کردن واژن و سایر قسمت ها می باشند حال سوال اینجاست می توان با روش های خانگی یا کرم های موضعی این تیرگی ها را در این نواحی از بین برد ؟ دکتر سمیه یگانه در رابطه با این موضوع مطالبی را در ادامه بیان نموده اند از همین رو با ما همراه باشید تا به طور مفصل به آن بپردازیم .

Contents

علت تیرگی واژن و کشاله ران

قبل از بیان بهترین روش موثر برای سفید کردن واژن ابتدا باید به علت تیره شدن برخی از نواحی بدن بپردازیم. به طور کلی موهای قسمت هایی از بدن از جمله واژن ، کشاله ران ، زیر بغل ضخیم تر از سایر قسمتهای بدن می باشد که به نوعی این موهای ضخیم مکانیزم دفاعی بدن از قسمتهای حساس بدن می باشند .

بهترین روش موثر برای سفید کردن واژن

از مهم ترین علل به وجود آمدن تیرگی در این نقاط می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. شیو کردن با ژیلت
  • شیو کردن یکی از راههایی است که افراد برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کنند . به طور کلی وقتی موهای ناحیه تناسلی یا زیر بغل را ژیلت می کنید ، بدن به آن واکنش نشان داده و پوست شروع به بازسازی در آن ناحیه می کند و سلول ها در این ناحیه تجمع یافته و باعث تیره تر شدن پوست می شوند .
  • به طور کلی فضای بین کشاله ران یا زیر بغل دائما با هم اصطکاک دارند در نتیجه هوای کمتری در این ناحیه عبور می کند. زمانی که فرد چاق می شود این اصطکاک بیشتر شده و موجب تیره تر شدن این نواحی می شود به همین دلیل در افراد چاق این نواحی تیره تر از افراد لاغر می باشد .
  • تعریق بیش از حد در ناحیه تناسلی و زیر بغل یکی دیگر از عوامل تیرگی پوست در این نواحی می باشد . این مشکل بخصوص در زمانی که لباس های تنگ می پوسید بیشتر است . اگر تعریق بیش از حد در طولانی مدت دارید حتما به پزشک متخصص برای درمان آن اقدام کنید ممکن است مشکل هورمونی یا قند خون بالا دارید .

بهترین-روش-موثر-برای-سفید-کردن-واژن

درمان تیرگی واژن و کشاله ران

 عدم استفاده از ژیلت و جایگزین کردن روش هایی مانند لیزر موهای زائد یا کرم های موبر را می توان به عنوان بهترین روش موثر برای سفید کردن واژن بیان کرد. برای اینکه تیرگی را برای همیشه از بین ببرید به پزشک متخصص زنانی که دوره های جراحی زیبایی زنان را آموزش دیده مراجعه کنید . پزشک با استفاده از لیزر های سفید کننده و جوانسازی واژن ، تیرگی نواحی کشاله ران ، واژن و زیر بغل را در چند جلسه از بین می برد . توجه داشته باشید که با یک جلسه مراجعه تغییری در رنگ پوست خود نمی بینید . به همین دلیل تمتم تعداد جلساتی که پزشک تشخیص می دهد مراجعه کنید . معمولا با توجه به میزان تیرگی تعداد جلسات تعیین می شود.

دکتر سمیه یگانه متخصص زنان و زایمان و جراح زیبایی زنان  در زمینه انواع جراحی زیبایی و درمان بیماری های زنان  می توانند مشاورات لازم را به شما بدهند. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید یا به پیج اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید.                                            شماره تماس ۰۹۰۲۱۱۸۰۵۰۰-۲۲۸۰۹۴۳۱

سفید کردن واژن با کرم های موضعی

امروزه تبلیغات زیادی درباره سفید کردن پوست نواحی تیره بدن با کرم های موضعی وجود دارد که به طور دائمی تیرگی های را از بین نی برد . در حقیقت این کرم ها تاثیری در ملانیم پوستی ندارد. به طور کلی برای روشن شدن ناحیه پوست باید تحریک سلول ها برای ترمیم و بازسازی صورت گیرد تا سلول های جدید جایگزین سلول های مرده شود این کار تنها با لایه برداری و لیزر امکان پذیر می باشد . کرم های موضعی تنها سطحی بوده و در صورت سفید کردن تاثیر آن موقت می باشد . پس نمی توان استفاده از آن ها را به عنوان بهترین روش موثر برای سفید کردن واژن شناخت چرا که تاثیر بسیار کمی دارند.

2 thoughts on “بهترین روش موثر برای سفید کردن واژن

  1. عرب عامری - نوامبر 7, 2019 در 6:32 ب.ظ

    سلام. من عادت ماهانه نامنظمی دارم و در سینه و دور نافمم دارای مو زائد هستم برا بارداری اولم با مصرف متفورمین و چن دارو دیگر که خاطرم نیست باردار شدم الان بعد از سه قصد بارداری دارم دکترم رفتم باز متفورمین داده اما نه عادتم منظم شده نه باردار شدم چکار باید بکنم

    پاسخ
    • dryeganeh - دسامبر 16, 2019 در 8:27 ق.ظ

      سلام بهتره حتما ضخامت اندومتر اندازه گیری بشه و در صورت لزون دوفاستون هم تجویز بشه..ورزش منظم کاهش وزن هم کمک بسیاری به بارداری در تنبلی تخمدان میکند

      پاسخ

پاسخ