ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 14 الی 20
(021) 22809431

جراح و متخصص زنان در تهران

دکتر سمیه یگانه  بهترین جراح و متخصص زنان در تهران ، جراح زیبایی زنان و زایمان ، دارای بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی ، سالهاست که در زمینه تشخیص و درمان بیماری های زنان ، غربالگری و درمان سرطان سینه ، جراحی های زیبایی زنان ، کنترل و مراقبت های دوران بارداری و از این قبیل موارد در حال فعالیت هستند ؛ ایشان می توانند در این زمینه به شما مشاورات لازم را بدهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دکتر سمیه یگانه ، بهترین جراح زیبایی و متخصص زنان می توانید به صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید یا نمونه کار های او در سایت را مشاهده کنید.

جراح و متخصص زنان در تهران

Contents

جراح و متخصص زنان در تهران

جراح و متخصص زنان ، پزشکی است که پس از گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز در حوزه زنان و زایمان و دریافت فلوشیپ در هر یک از زمینه های جراحی زیبایی واژن ، غربالگری سرطان سینه و درمان ، انکولوژی زنان ، لاپاراسکوپی ، ناباروری و از این قبیل موارد توانایی تشخیص و درمان انواع بیماری های زنان و همینطور اختلالات بارداری را داشته باشد.

لازم به ذکر است که این پزشک ، نقش به سزایی در راستای حفظ سلامت بانوان دارد ؛ چرا که ایشان با افزایش آگاهی بانوان در زمینه هایی همانند بیماری های زنان ، بیماری های جنسی ، مراقبت های بارداری و از این قبیل موارد می تواند منجر به کاهش ریسک ابتلا به بسیاری از بیماری ها و سرطان های رایج در سطح جامعه شود.

اهمیت مراجعه به جراح و متخصص زنان در تهران

برخلاف تصور عده ای از مردم ، تمامی بانوان اعم از متاهل و مجرد که در رده سنی ۲۰ تا ۷۰ سالگی قرار دارند ، باید جهت انجام چکاپ و برخی از آزمایشات مورد نیاز ، به طور منظم حداقل سالیانه یک بار به پزشک زنان ، مراجعه کرده و تحت معاینه قرار گیرند.

چرا که امروزه با توجه به فراگیر شدن بسیاری از بیماری های زنان ؛ از جمله ناباروری ، بیماری های عفونی ، مقاربتی و از این قبیل موارد مراجعه منظم به پزشک زنان ، می تواند تاثیر بسیاری در پیشگیری از بروز این بیماری ها داشته باشد. لازم به ذکر است با مراجعه به پزشک زنان ، علاوه بر پیشگیری از بروز بسیاری از بیماری های زنان می توان منجر به جلوگیری از پیشرفت بسیاری از بیماری ها در بانوان نیز شد.

توصیه جراح و متخصص زنان در تهران

طبق توصیه دکتر یگانه ، بانوان به محض مشاهده هر گونه علائم غیر طبیعی باید سریعا به پزشک زنان ، مراجعه نمایند ؛ چرا که امکان تاثیر گذاری علائم بروز یافته در دراز مدت بر روی سلامتی آن ها وجود داشته و همچنین ممکن است منجر به بروز مشکلات غیر قابل جبران شود.

پاسخ